Realkreditlån krise ikke et Problem For Internet markedsføring selskaber

Den nylige krise i pant industrien har efterladt nogle spekulerer på, hvorvidt top realkreditinstitutterne vil være råd til at bruge penge på internetannoncering.

Realkreditinstitutterne har traditionelt været nogle af de største spenders i form af søgemaskine markedsføring, eller SEO tjenester, og den gode nyhed for dem, samt de forbrugere, der stoler på dem for boliglån, er, at indtægter mod betalt annonceforbrug, artikel markedsføring, og andre SEO relaterede tjenester har udvist tegn på ophører eller faldende.

Annoncering baseret på web-søgning giver marketingfolk til tout deres tjenesteydelser til folk, når de søger oplysninger og spore svar på sådanne kommercielle meddelelser, sagde Googles Jon Kaplan i en nylig Reuter betænkning. Som et resultat, det (SEO) er fortsat en vigtig afsætningsmulighed for realkreditinstitutterne at dyrke nye kundeemner.

Googles største mortgage industrien annoncører angiveligt brugt op mod 3.5 millioner dollars stykket på search engine annoncer i første kvartal.

Tim Armstrong, formand for Googles nordamerikanske reklame division, forklarer at selvom et marked kan være svag, behovet for visse tjenesteydelser, ligesom pant långivere, aldrig virkelig falder.

SEO og Internet marketing services gør det lettere for nuværende og perspektiv husejere at finde hinanden, ved at øge den side rang, eller resultater side position, en særlig pant långiver, ejendomsmægler eller referral service.

Tilgængelighed og popularitet af Internet-baserede søgninger drive långivere, og SEO-baserede virksomheder, til at skabe godt gennemtænkt kampagner, der kan modstå både op- og nedture af skiftende pant klima.

Hver eneste dag, at nogen er på udkig efter en mortgage Armstrong forklarer, disse kampagner fra disse finansielle kunder er på 24 timer 7 dage, 365 dage om året.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *